LIVET

Nu när alla vet, är det ingen mening med det. 
Nu när alla vet att jag är en jävla onödig sak så varför göra ett försök? 
Nu när allting blev såhär så varför änns leva på det här.
Jag sökte en plats där jag kunde gömma mig.
Någonstans där någon tog emot mig med öppna armar.
Du lovade mig att du alltid skulle finnas där.
Något som skär, något som gör ont.
Jag vet inte vad det är, törs inte fråga.
Att ständigt se, att hoppet bleknar mer och mer.
Att ständigt krypa in i det mörkaste hål.
Fälla den tår ingen får se och sakta viska till sig själv
"jag orkar inte mer..".
Hela livet är en utmaning, försök att bara vara dig själv.
Gör vad du alltid drömt om arbeta, studera eller res.
Lev livet medan livet är vid liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0