BRAA MUSIK


sorry!

har varit helt OFF ifrån bloggen verkligen.. har haft funderingar på att ta bort den också.. känner att detta inte är min grej! kanske kör en liten bloggpaus?
Idag ska jag iaf spela Futsal Match kl 2, snart kommer marcus också, sen så blire att jag bär iväg ut till Mormor & Morfar. Ciao

dagen/kvällen

Idag har jag varit i skolan, haft träning & firat min älskling! Nu äre nog dags att lägga sig i sängen om man ska orka morgondagen.. Ciao :)
Bild från i September.

jag älskar dig.


NU

..blire västerås med marcus josefine & jennifer! hörs
bild från idag.

min åsikt

* Modevisning i skolan
Blir så trött på alla person som verkligen verkligen verkligen fixar sig SKIT mycket till skolan.. sorry men jag gillart inte! Ingen jävla modevisning i skolan ellerhur? dåså! men somsagt, man gör ju som man vill ;) Bara min åsikt!

mår inte alls bra..

..har världens huvudvärk som dock har suttit i fram och tillbaka från i torsdags och har hur ont i magen & ryggen som helst.. dock kan det inte vara mensvärk så aja, tror jag har gått och blivit sjuk!
Juste, idag har jag kollat lite på stan med mamma & jennifer köpte även en sak. Men den kan dock inte skrivas upp här, haha! Nu håller jag på och skriver i min träningsdagbok till skolan sen ska jag väl plugga & ta't lugnt hela kvällen får vi hoppas. Puss
En extremt ful bild på mig dock, men care! Älskar josefin så jäklans mycket så lägger ut den ändå ;)

bra röst & gitarr


lalal

orken finns inte att blogga.. vad ska jag blogga om? och varför har jag sån ful header och design?!?-.- hjäääälp mig

bild från förra veckan kan jag tro. NI gör mig glad, NI är allt, NI är det bästa man kan ha!

söndag

har nyss haft fotbollsträning, nu har jag duschat också sen drar jag vidare till marcus! vi hörs, ciao♥

kom på att ni kanske inte vet så mycket om...

....mig!

Namn: Matilda Rehn
Piercingar: Öronen, Underläppen & Naveln.  
Tatueringar: Nej
Längd: 1.75
Skostorlek: 40

Hårfärg: Blondin.
Är du kär i någon: Tror jag nog att jag är.. 
Önskar du att du bodde någon annanstans: Miami.
Tänker du på att ta självmord: Nej?

Dricker du alkohol: Ja ibland
Röker du
: Har gjort, ångrar det dock. 
Vilket shampoo använder du
: Olika?
Vilken parfym använder du
: Natingen vanilj eller karamell! 
Vad är du rädd för
: Hm.. fåglar, fyllon, mörker, skräckfilmer.. osv!
Gillar du att tvätta: Nej
Gillar du Berg-och-Dalbana
: Absolut!

Senaste:

Film du hyrde: Kommer inte ihåg..
Film du köpte: Laddar bara ner filmer ;)
Låten du lyssnade på: Bumpy Ride (french)

Personen du ringde: Petra
Tv program du tittade på: 16 and pregnant 
Personen du tänkte på: jadu..

ANTAL..

Gånger du varit kär: 2
Gånger ditt hjärta brustit: Endel ggr
Hjärtan brustit på grund av dig: Jag vet faktiskt inte..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: hahah räknar ju de också..
Ärr du har på kroppen: Ojj, vet fan inte

SENASTE..

Personen du fick mail av: haha, läsar aldrig mina mail. en facebook antagligen.
Personen du fick brev av: -
Personen du fick sms av: Marcus 
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår

Saken du köpte: hmm.. godis!
Vad har du gjort idag: sovit.. 
Var det kul: Njaa
Hur tidigt stiger du upp: på vardagarna blire 8 :)
Gillar du att slåss: haha visst ;) 
Vad ska du göra idag: vänta på alla brudar sen festa!
Är du seriös: Oftast ja.
Vad är du allergisk mot: Medicin 

Var har du ont: Huvet & foten.
Använder du hårspray: Nej


USCH

jag mår illa bara jag tänker på bilden........USCHHHHH

23

känslan♥

videoinlägg


dagen/kvällen

klockan 6 blire utvecklingssamtal, sen blire hem till marcus med kim och josefine också! ciaaoo. för nu blire plugg:D:D:D:D:D:d

love


dagen

idag så gick jag till skolan vi hade föreläsning om Stress sista timmen. Mötte sedan Marcus för att åka till Västerås och sen har jag bara åkt till hans föräldrar med erik och honom, sen åkte vi bara runt lite. nu blire att sova snart, puss!

vill ha

...nya kläder NU NU NU!
skorna♥
Inspirationskälla: lookbook.nu

kvällen

på kvällen har jag varit med Josefin & Jennifer. Bilder från kvällen kommer nu,

perfect for me - ron pope


16 okt

Dagen & kvällen har spenderats väldigt mycket med Josefine, Kim & Marcus.
Myspys!

mina lugnafavoriter @ spotify

den enda musiken jag lyssnar på som är "lugn" för mig!
lugnafavoriterna <--- tryck här för att få upp spellistan i spotify

Pelle

R.I.P

Döden stod plötsligt vid din port

En bättre plats väntade på dig

Nu är du där och har det bra

Blivit ett med vinden som viner

Ett med solens sken

Ett med havets vågor

Ett med himlens fantastiska glans

Ett med jorden och blommorna och träden

Ett med där allt liv en gång börja

Du har haft ett underbart liv

För alltid saknad

Vila i frid


<3

du är för bra

imorgon..

blire klädsim<3 sååå skönt då

jennifer som får ryck...

HAHAHAHAHA

juste..

idag har jag vart i skolan, gått på stan med petra & sedan träffat marcus & som vanligt käkat på Natti med honom.. haha! och imorn ska jag till skolan kl 8, på morgonen?!?! vanligtvis brukar jag gå upp vid den tiden.. men nejnej. här måste man plugga matte minsan! ÅH.
men nu ska jag bara tare lite lugnt, & KANSKE lägger upp bilderna på mitt skolfoto. vi får se helt enkelt ;) ciao!

bild tagen i helgen.

bättre bild på läpppiercingen (a) och ve...

pic-00016 (MMS)

bättre bild på läpppiercingen (a) och vet dock att jag inte bloggat någe idag, sorry for that! de blir bättre imorn får vi hoppas, mår just nu dåligt över skolan såå.. vi får se. puss!


MUSIK

så jävla underbar låt!
får orgasm

10 oktober

idag vaknade jag runt halv 11 gick upp och duschade sen la jag mig i sängen igen med petra tills klockan fyra. sen drog jag hem till marcus & vi drog vidare till hans jobb och nu är jag hemma! sjukt trött så aah, nu blire att lägga sig i sängen. ciao! :)
förslag på vad jag kan skriva om? kanske tävlingar? osv.. kom med förslag!

parteeey

nu blir att möta marcus för lite deal, sedan blire att möta jennifer och josefin och vidare till party. HÖRS

igår/idag

igår: var jag och massa trevligt folk hemma hos mackin på chillkrök! det var trevligt osv, riktigt roligt folk dedär. fast deras musiksmak suger så gillar jag dem ändå...hehehe
IDAG: ska jag ha fotbollsavslutning med mitt lag, vi ska köra gokart och käka pizza! sen runt 7 - 8 ska jag och några fler dra upp till bergvreten och partaaaa sönder! PARTEY UNTZ UNZT UNTZ!!!!
jag, bella, jennifer och petra på förra festen!

natti

nu ska jag sussa, hörs! IMORN ÄRE FREDAG OCH JAG HAR INGAAAAA PLANER ALLS. hör av er :)

nu...

in i duschen  för att göra mig lite fräschare. Juste glömde säga att det regnade så mycket idag så vi hade idrott inne.. men de hjälpte inte så mycket.. vi hade beep-test istället och jag hade/har världen mensvärk och håller snart på att spy känner jag. för er som vill anteckna, VARSÅGOD. seya soon makaron :D
gammal bild sedan valborg kan jag tro.

New shoes.

Det behövdes.


Tack mamma! =)

sliten..

jag är huuuuuur sliten som helst, har världeeeens mensvärk, ska springa på idrotten idag UTE i spöregnet, shoppa efter skolan & har träning ikväll. Känner att jag mår jävligt dåligt nu tycker jag. hehe.. kry chey! puss på er mina söta läsare

dagen/kvällen

Dagen började med skolan som alltid senare blev det även ner till stan och köpa hårfärg till jennifer och sen mötte vi massa najsiga boys och drog hem till bella och färgade jennifers hår! och efter att ha varit ute med allt najsigt folk ett tag så drog jag och jennifer hem till mig, men nu har jennifer dragit och jag ska fixa mig för att sedan sova! hihi.. så skönt att sova sova sova sova sova sova.
godnatttttt
bilden tagen för ett tag sen.

Idag

idag har jag varit i skolan, checkat runt lite på stan och sedan träffat marcus. Nu ska jag dock sova, vi hörs mera imorn. Puss
Min nya profilbild på facebook, Vad tycker ni?

svar på tal

Hej!
Jackan är köpt på BikBok. Hoppas du är nöjd med svaret, ciao :)

NOMINERAD TILLS VECKANS BLOGG


Jag är nominerad i veckans blogg på, http://ItIsMelinda.blogg.se
Vore skit schysst om ni klickade in på hennes blogg och röstade på mig. Skulle vara jätte kul!

Det här känns så enormt patetiskt. Varf...

Det här känns så enormt patetiskt. Varför svarar jag när du skriver till mig..? Varför förlåter jag dig och låtsas som ingenting..? Varför träffar jag dig?! Det finns ingen mening med att jag ska göra det.. Så varför gör jag de då? Vill bara ge dig ett stort långfinger just nu.


träning

träning. ciao

gomorgonrå

inatt sov jag faktiskt rätt skönt :o drömde skönaste drömmen också....hahahha!
nu klär jag på mig idrottskläder för att kunna ha idrott som första lektion, hoppas på att det är någe kul idag också.. typ fotboll elr styrke träning! hehe. hörs senare, ciao

...

wish you never had to touch me. not even touch me with your finger .. ugh!
I regret that it ever happened.


musik

grym låt

klicka & få hem gratis prylar eller tävla & vinn!

Vinn make-up set, parfym eller halsband? Klicka här!
Maria Bingo- 50:- att spela för + DVDn P.S I love you.
Prova Bidster´s auktion! Klicka här
klicka hem gratis prylar eller tävla & vinn!
KLICKA PÅ LÄNKARNA OVANFÖR

dagen/kvällen

eftersom att det är cup i helgen, alltså lördagen nu och söndagen imorn så är jag inte så speciellt aktiv på bloggen. MEN JAG FÖRSÖKER! :)
idag vart det vinst mot båda lagen, 3-0 till oss mot Järla och Fanna Bk.
Härligt kört tjejer! imorn blir det semi & final. så nu kämpar vi tjejer. KOM IGEN NU,
ikväll så har jag hängt både ute och inne med enköpings folket. nu ska jag sova. CIAO!

shopping bilder från igår

brun vinterjacka
rosa halsduk
gråa mjukisar med svart text
små saker
+ små parfymer och två vitaminwater.

Tack mamma! :)

västerås

shopping nu! ciao

EGO del 2

sminkningsbilder.

OLLE HEDBERG<3

han är så sjukt grym på båda gitarr och att sjunga!!!

RSS 2.0