Btw..

Igår gick det inte så jätte bra på Sm-kvalet. Jag fick inte vara med på dem två andra matcherna pga min piercing i läppen? VÄRT. nej, och jag tycker det var synd att vi inte kom så långt heller.. MEN brudar! vi hade kul ändå :)

Dag 3 – Min favorit årstid och varför.

Våren
För att jag hatar när det är för kallt & när det är för varmt? Våren blir ju perfekt då!

Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Pelle, Min bror, skulle vara en upplevelse att få se honom igen!

Tomorrow

Imorgon blir det att gå upp tidigt för att sedan åka vidare till Stockholm & spela SM-kval hela dagen i princip. Hoppas på att vinna allt nu också brudar!!! Vi kan bara vi vill. Fyfan vad jag älskar vårat lag Esk F96 ♥
Kommer komma med resultatet mera imorgon & kommer svara på Dag 2 senare då också.
Kyss

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.

* Jag är en väldigt känslokall person, TYVÄRR
* Vågar inte säga ifrån..
* 175 cm lång
* Hatar svarta fåglar, fyllon, mörker & ensamhet
* Reggae, rap & techno är bra!
* Jag älskar min pojkvän & mina underbara vänner
* Fotboll får mig på bra humör oavsett vad
* Jag är ensamt barn
* Känner knappt min pappa längre
* Gillar inte när allting går så segt, det ska gå snabbt!

Kör igång med det här

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 7 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 8 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 9 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 10 – Mitt drömbröllop.
Dag 11 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 12 – Någonting jag ångrar.
Dag 13 – Innehållet i min väska.
Dag 14 – Vad jag åt idag.
Dag 15 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 16 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 17 – En låt som får mig att gråta.
Dag 18 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 19 – Min favorithögtid
Dag 20 - Personer som har stor del i mitt hjärta
Snart kommer Dag 1 :)

ni bestämmer,

frågestund?
hiss & diss?
om mig själv?
Vad tycker ni? =)

trodde de va skämt först..

är dem seriösa??? man kan ju inte bara byta stjärntecken helt plötsligt.
och jag som alltid varit stenbock i hela mitt liv är nu..hmm.....skytte helt plötsligt? nej usch fyfan
tycker synd om min pojkvän om detta är sant..
Det har kommit ett nytt stjärntecken också, ormbäraren? vem fan vill vara det egentligen.. känner bara irritation på det här alltså.
källa: http://www.aftonbladet.se/wendela/article8406104.ab
http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=5912226

videon..

..så bra! varför ska dem alltid ha fina bilar i musikvideosar??!?!?!

I'm so happy


Måste väl uppdatera mig lite såå..

..jag har ny lur! wieee :)
bilden gör inte mobilen rättvis.. den är såååå dö snygg irl!

HAHAHAH

"im not a fucking toy OJOJOJJ" HAHAHA

Inspiration


Yasmine Eldebssi@Facebook
Inspirerar mig med sin egna stil på både kläder och personligheten. Kolla hennes facebook vettja :)
Grym tjej!

oj, ojj, OJJJ

Den här bruden är verkligen inte att leka med om man ska ha rit-tävling iaf!

We gonna do it all night!


Ny playlist on spotify

matildarehn

Igen

Fått en ny varböld, det var ju en bra start på ny termin tycker jag också! eller...
Det är verkligen det värsta som finns. Sist jag hade det så fick jag bli opererad. Jag kom in till sjukhuset på natten, kunde inte andas, spydde grönt vatten, hostade ut skinnbitar från halsen & svimmade. Det var verkligen det värsta jag varit med om. Var borta en månad från skolan då också. Hoppas bara på att den här bölden inte blir lika stor som den förra!!!
Då, jag skulle opereras för detta

bara din!

Jag älskar min pojkvän så obeskrivligt mycket! Har aldrig varit såhär kär förut, du är bäst.
M ♥ M

Älskar den här filmen!


Håll ditt huvud högt

- Ljusen är tända för dem som har lämnat, vår plats så snabbt. Gud vad jag längtar!

inspiration - tatueringar, piercingar

Gryyymt så fint det är!

2:14


Happy I had you.


En man vill alltid vara en kvinnas första kärlek

2011 ska bli bra


It's my birthday TODAY!


Mina bilar i framtiden!

Range rover
Hummer
Mitsubishi Eclipse GTV "Zenith"

RSS 2.0