Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina Mål
Det är att börja trivas med mig själv, oavsett hur jag ser ut så ska jag fortfarande vara stolt över hur jag ser ut och över allt jag har runt omkring mig. Mitt liv är bra, men jag vägrar inse det? ja så är det!
Mina mål är också att få väldigt höga betyg i skolan & kunna bli väldigt förmögen på pengar senare. Vilket jag verkligen står fast vid väldigt hårt!
Mina Drömmar
Drömmarna är nog att kunna få tjäna MYCKET pengar, bli DJ, Programledare/Skådespelare & Psykolog.
Få ett barn som jag ska skämma bort med prylar som satan. & en otroligt underbar pojkvän vid min sida, vilket jag har nu! Och bo i en grymt snygg lägenhet.
Önskningar
Kunna tjäna mycket pengar :) haha!
Oldi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0