SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN

Fråga 1.
Är du oskuld?
Svar: Ja

Fråga 2.
Vad är din favorit mat?
Svar: Pastasallad ;p

Fråga 3.
kommer du stanna i enköping när du blitt vuxen?
vart kommer du gå i gymnasiet om du har hunnit planera så långt? :)
kommer du stanna i enköping när du blitt vuxen?
vart kommer du gå i gymnasiet om du har hunnit planera så långt? :)
Svar: Jag vet inte om jag kommer stanna kvar i Enköping än, men om jag får ett väldigt bra jobb i någon annan stad när jag blir äldre så flyttar jag nog dit. Och jag tror att det blir gymnasium i Uppsala, men det beror också på vilken linje jag väljer.

Fråga 4 av Fanny Carlsson.
hur mycket gillar du att blogga på en skala till 10? :)
Svar: 5 :)

Fråga 5.
hur många gånger har du varit kär? :)
Svar: 2 ggr

Fråga 6.
vem är bäst i fotboll i ditt fotbollslag? :D
Svar: Alla är bra på olika saker inom fotbollen så jag vet inte riktigt ;)

Fråga 7 av Filip ;D.
hur mkt älskar du mig :D?
Svar: Hur mycket som helst hjärtat:D

Fråga 8 av Frida.
favorit parfym?
favorit märke?
favorit blogg?
högsta önskan? :)
Svar:
1. Vanilla by Alyssa Ashley
2. På kläder? Men här är några märken jag gillar extremt mycket, Adidas, Wezc, Only och Friis & Company :)
4. Ojj, va svårt! Men att få ett riktigt bra jobb och bli rik ;)

Fråga 9 av Jennifer.
vilka bloggar läser du dagligen? :)
om du bara fick välja en affär att handla kläder i för resten av livet, vilken skulle det bli?
skööt om dig sötnos <3
Svar: Väldigt många bloggar ska jag säga dig, men här är några av dem kända bloggarna jag läser iaf!
Hmm.. resten av livet?! oooj, vero moda eller gina tricot! helt klart.

Tack desamma hjärtat <3

Fråga 10.
favorit/mest använda ord?
Svar: LOL, skulle jag tro.. hehe!

Fråga 11 av Kimia.
vad hände med din bror? :o
Svar: Min bror dog i en moppecross olycka.
Fråga 12 av Alexandra.
hur lång är du ?
har du vart full?
röker du?
hur länge har du spelat fotboll?
puss
Svar:
1. 175 cm
2. Nej.
3. Nej.
4.
Vet inte riktigt, men minst 7 år iaf :)

Fråga 13.
vad änvänder du för läppstift eller om det är läppglans? :)
Svar: Använder oftast ett läppsyl som gör så att läpparna blir rosa! :)

Fråga 14 av P
eeoivintergatan
gillar du vintergatan?
Svar: Går det ens på tv fortfarande? isf är det läskigt..




Kommentarer
Postat av: ...

hon röker, har vart full och är INTE oskuld, myttarN

2010-09-27 @ 14:02:11
Postat av: Anonym

Hur gör du för å få så stor och lång näsa? jag menar jag har jätte liten näsa och vill att den ska se större ut dock inte lika stor som din typ, men aa du fattar :)

2010-11-19 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0