home now!

kvällen började me att jag & petra drog till marcus, fick sedan skjuts ut till Haga för att fira Jennifer som fyllde år igår! najsnajs alltså, där var vi ett tag och bara käääkade.
Precis när vi kommit dit så förbereder vi kladdkakan med massa ljus osv, vi har precis tändt alla ljus.. och självklart börjar vi garva så att alla ljusen slocknar. jaja, vi gav det iaf två försök! sen så vart de att vi stod utanför jennifer dörr och sjöng för kvinnan med OTÄNDA ljus. HAHAHA, hoppas vi gjorde din dag lite rooooligare iaf! ;)
Fick senare skjuts upp till Elias & nu har jag precis kommit hem. Ska fan ta och göra rent mina piercingar & sen lägga mig i sängen tror jag. Och imorn kommer också bilderna från jennifers födelsedag upp.
Imorn ska jag dessutom ut till mormor & morfar. För att fira mormor som fyller år! Hörs.

bjuuuuuud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0