ONT

har haft antagligen en ond träningsvärk i magen sen i fredags eller torsdags och sen har jag också haft ett svullet knä sedan matchen i fredags emot gusk f96. usch, och jaa.. det blev förlust i fredags. men om jag ska erkänna så var det otroligt jämt i spelet bara att vi aldrig fick inte in den dära JÄDRANS BOLLEN i deras jääädra mål någon gång åååh blir så sur ^^

idag så var jag med jennifer isak lukas amir wille och tom (:
här får ni några bilder

så otroligt snygg bild på jennifer!!

springer me lycka över att ha sett mig och jennifer.. kolla liksom på krille? HAHAAHHAHAH

isak & krille

krille hahahahah

wille sötnöten haah

isak krille

pallar inte lägga ut flera bilder nu guys (: hörssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0