hos fanny.

sitter hemma hos fanny & kollar film. Vi tog några bilder lite tidigare idag också, here you got!



bilderna från igår



HAHAHA

blev inte fler bilder såååå....... nu drar jag till fanny! ciao


bloggen..

inte vart så aktiv i bloggen nu! men iaf, gårdagen var väl helt OK somsagt. För mycket får inte tas upp, men jaja.. vi hade väl kul iaf :D bilder från igår kommer senare när josefine har skickat bilderna! seya.

Juste, ikväll sover jag hos denna filuren på bilden. Hörs där ifrån sen!

KLutteeen

nu drar jag till josefine aka klutten aka greeen! hörs

gonattinlägg

Nu blire sova & imorn blire josefine! ciao


hiss elr diss


* PIERCINGAR
Hur snyggt är det inte med folk som har piercingar? Okej.. inte FÖR mycket piercingar bara, det blir lite väl äckligt & fult då. Men med några piercingar blire hur snyggt som helst.
 
tex. Medusa, Snake Bites, Tung Piercing, Navel Piercing, och..

..Hand Piercing/Barbells Fist Hand. GRYMT

* DREADLOCK
Killar med dreads DÖR jag för, verkligen DÖR. & brudar med dreads är också awesome! ;>
Men absolut killar. Kolla bara..


* Tommy-gun - Royal Republic

 


* BROLLE

HUR SNYGG ÄR INTE BROLLE RÅÅÅÅ???:O:O:O
dör*


* FALSKA PERSONER
Personer som tror att dem finns där och verkligen kan få veta allt om en, och sen tro att dem kan gå och snacka skit bakom ryggen på en utan att tro att jag får reda på någonting. BARA patetiskt, håll de inom dig isf. & ju mer man snackar skit om någon, ju mera förlorar man kompisar.

* TÖJNING I ÖRONEN
FYFAN VA VIDRIGT!!!!!!! TÖJA ÖRONEN????? SÅ ATT DEM HÄNGER ÄNDA NER TILL MÄRSTA?! JO TJA VA SNYGGT. FAST NÄÄÄÄÄ. de vidrigaste som finns, men visst jag kan erkänna faktiskt, att vissa personer passar med det såååå tur för dem rå :) men annars, BARA BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ



* 98, 99, 00-or......
Hur drygt är det inte när dem addar en på facebook och verkligen SPAMMAAAR en på chatten?!


BRB tvn

tvtittande med familjen nu. ciao

det regnar.......IGEN

de regnar, de regnar, de regnar, de regnar, IGEN, IGEN, IGEN, aKa HELA TIDEN. fan va less jag är på de här vädret nu-.- snälla, draaaaaa!!!!!!!

homee

hemma från tottes. och jaaa, jag blev nöjd, hörde ni???? JAG BLEV NÖJD. för första gången hos en frisör. omg, seriöst... ååååh bästa frisören jag haft. neverrrrrrrr att jag byter. HAHA ;)
och  nej, jag ska inte klippa topparna på mitt löshår? haha. varför skulle jag göra de för:)?

vart ingen bra bild på resultatet, men tyyyp ingen skillnad? sååå caaaaaarebox. :)


klippning=(

nu ska jag snart åka & klippa topparna på tottes hår. usch, vill faktiskt inte det. men dock måste det göras eftersom att de är så slitet. men iaf B R B !

NOWWWW

nu ska jag sova. ciaoooo
bjussar på en random bild från idag :D



grillnatta

efter träningen drog jag snabbt som satan & mötte kelly & sannah! vi gick runt lite på grillnatta och massa andra saker med dock. Men nu är jag hemma, och runt 1 börjar det verkligen SPÖÖÖÖregna & blixtra & åska som satans. menmen.. lite mysigt iaf!

En bild på mina två små sötnosar.


training

nu blire träning, wiihoo

dags igen..

dags att radera alla sms igen på denna luren, usch. hatar den här mobilen. sist jag raderade alla sms tog det en timme tills allt var borta. usssssch, den är sååååååå seg. -.- längtar verkligen tills de kommer in en ny mobil i familjen. LÄNGTAR SOM SATAN =(

vakeeen

vaknade runt kl 1, fanny drog hem runt halv 3. nu ska jag fixa lite saker osv innan träningen ikväll. Men vi hörs nog senare antar jag. ciaaao

kvällen i bilder


våra fina blommor jag & evelina fick av fanny.. hihi




klockan



snyggare IRL, jag vet. menmen, klockan kom iaf hem i brevlådan i morse. & den är hur snygg som helst. vad jag tycker iaf?! haha.

Nu ska jag och fanny ut & steka me våran sköna evelina!

kvällens bilder





flera bilder finns på Matilda Duschad Och Rehn @ facebook

waka waka

redan många som besökt min blogg idag utan att jag har uppdaterat.. usch! får ju dåligt samvete, haha. men gårkvällen spenderades med yasmine tills kl 11 - 12 ungefär, sen drog jag och min familj upp till en annan familj var väl där till halv 4 ungefär. Sen var det bara att gå och lägga sig på dirren när man kom hem, vaknade runt kl 2 dock. Som om jag kommer somna inatt då elr? haha nej, inte direkt. ikväll sover fanny här, det blir najs!

Bilder från igår.



HAHAHA, har man kul så har man!
love u yassi.

bullf*tta


hahaha skön

papercutttt

vaknade vid ELIT, käkade frulle, duschade sedan och nu sitter jag här! HELT uttråkad=( helpppppp me

HAHAHAH

bugg...................

nu är jag hemma & nEEEj inga bilder kom. såååå nEEEj, de kommer inte läggas ut några bilder här. kom dock nyss hem, men aja. time to sleep, i take a powernap, see you tomorrow biatch!

det suuuuuuger att de regnar=(

men snart ska jag iaf ut och möta kelly & julle. nAjS!!!
får se vad som hittas på, men antagligen går vi hem till ngn och "hänger" elr möter upp massa andra. vi får väl se, hörs ikv. och juste... är de bara jag som börjar tycka att sommarn är över nu? -.-

no makeup.

laladvakeeen

vaknade runt halv 2, käkade frulle. och nu fixar jag mig..elr a.. inte än. jag ska börja fixa mig NU! :) 

GAAAAAHUD

såååååååhÄÄÄRRR tråkigt har jag så att jag sitter och plattar håret kl halv 2 en fredags natt & flummar sönder i camen, medans alla andra är på fester och steker rumpan av sig. JAPP så då sitter jag hemma me familjen och kollar på tv & plattar håret, visst låter de chill?!?!?!?!? tjockkktt najs

SEYA TOMORROW, SÄNGEN NU BREEEEEEEEEE

NEW kategorier

  

NYA KATEGORIER.

inte heeeelt klar but CARE

nyss vikt klart alla mina kläder nu, och de är delvis vissa kläder som ligger kvar på golvet för att sedan kastas i sopptunnan. EUW, usch. därför kastar jag vissa kläder, för att få mera plats för andra kläder och för att jag tröttnat på just DEM plaggen. Men nu ska jag bara kasta bort alla kläder från golvet och sedan dammsuga igen.. och jJUSTE, jag har möblerat om lite granna också hihi=D
 
some pics, tagna för säkert 2 min sen. Idag kör vi på PÖSIGA FAVVOJEANS med linne och randig långärmad till..

inte gjort någe me håret elr ansiktet alls, så bullen är kvar från natten & inge smink!


gooodddtimes

nu är jag vaken & redo för att VIKA ALLAAA mina kläder bläääää. men måste göras så...
ikväll vet jag inte vad som händer än tyvärr, men aja hörs väl :)


USCH SÅ SUR JAg blig

min byrålåda me typ halva min garderob i har brakat sönder så jag får stå här mitt i natten och vika kläder.. fast imorn kommer det in en FET garderob in i mitt rum har jag bestämt. NUUUUU ska jag sova, ciao:)


sweeeeethome yeah!!!!

jag är hemma, och det är FeTaNSSSSScHIIIIIIIIIllllllllllllllllllllllllllllll hur less på de här som helst. tack iaf, alla andra som verkligen är där och hjälper. ÄLSKAR er
NU SKA JAG GÅ IN TILL MITT ANDRA RUM OCH KOLLA FILM ME POPCORN. såååååååååååå om de är någe, SLÅ EN PLING elr LANGA ETT SMS breeee &&&&&& btw, med dehär inlägget TRORJA att jag säger gonatt SÅÅÅ gonatt :D

tja stornäsaaaaa                                                                    tja hockeyspelareeeeee

kolla på dehär youtube klippet.. OMG säger jag bara.. vem vill inte kunna de liksom????? huuuuuuuuuuuur coolt som helst enligt mig iaf!       SHUFFLE is THA shieeet!!!!!!!!!!!

lalaal musiiiiic

bjussar på lite skön musik som alltid, men nu är de en ny lista av mig wieee beeeeeeest!

WMR      <--- tryck där för att få upp playlisten i spotify

uriel.se


Klickade nyss hem den cerice rosa snyggingen för bara 123 spänn!
JAG BARA LÄÄÄÄNGTAR TILLS DEN KOMMER HEM I MIN BREVLÅDA

mattiiiii svarar



Svar: Tack så mycket! Den rosa bhn köpte jag på ett stort "klädvaruhus", Thun's varuhus, utanför Uppsala. Där har dem även kläder från märkeskläder till ikke märkeskläder, från lacoste till ikke lacoste, från stora storlekar till knappt någon storlek alls. Fast alla kläder där kostar dock likadant som i alla andra vanliga affärer. Hoppas du blev nöjd med ditt svar. :)


NOW


SÅÅÅÅN HÄÄÄR ENERGIIII HAR JAG TILL ATT SPRINGA HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR LÄNGE SOM HELST JUST NU.
nu ska jag gymma & sen in i duschen, seya soon kalkon! HAHA

JAG VILL....

...byta design, header & ALLT.
om det är ngn som är bra på sånt och vill hjälpa mig, såååååå säg till? :)


DET ÄR ÖVERSKATTAT SÅÅÅ BRA DEM ÄR!

I'M VAKIEEE

jag är vaken.. &&&&&&&&&&&&& det regnar =( bajs


naaiiigt

kvällen spenderades med många olika personer. men kvällen spenderades MEST med niklas, alex, robin, robert, albin, claudio :) najs, och kom hem för ungefär en halv timme sen. Nu ska jag bara dunka klart lite musik, sen blir det att lägga sig för att sussa sött! haha. imorn blir det nog för att träffa åtminstone alex och niklas vad jag vet just nu. Vi hörs imorn, CIAO

Tack för att du finns. du är grym vännen, hoppas du vet vem du är!

outfit / utgång



kofta/tjocktröja - gina
pösigt linne - h&m
jeansleggings - vila/vero moda

warra warra...


S-K-Ö-N.
liiiiiiiiite efter, men care!

HA-HA-HA-HA

vaaaken

vaknade nyss, nu ska jag STÄDAAAAAAAA. buhuuuuu=( rädda mig? händer ikväll? träffa mig? tack hör av dig!

kvällen i bilder







Vi samlade ihop massa folk och bara "hängde" eftersom att Lukas flyttar på fredag. Vi kommer att sakna dig Lukas!!!!!!!!!!! kommer lätt och hälsar på fan. Sen blev de donken me isak & tom. Och nu är jag hemma och nööööööter värktabletter & choklad just nu, för att mensvärken ska gå över. Nu blir det in i duschen & sedan lägga sig i sängen för att sova. Träffas imorn???????? bara att höra av dig. =)



ps

glömde säga att jag fick typ "cykelbyxor" igår också när vi shoppade. orkar inte lägga in bild på de, men nu vety ni iaf :) haha, nu blire ut. ciao

sleeping

linnea sover som en gris, och jag är vaken. vi kom hem för typ 10 min sen. men ciao, KANSKE kan sova nu.
nu ska de pumpas skönhet tills imorn.

linneas houuuse.


GULLIGA.
här va hela enköping sociala har jag hört. verkliiiiigen, sååååhär många orkarrrrr träffas en måndagskväll också. komsi bara att ringaaaaa

hemma från shopping


Fred perry - långärmad

Puma - tränings shorts

Rosa bh

Puma - strumpor

Svart, nitar, dragkedjor, - väska/plånbok

Vita örhängen - Rosa favorit nagellacket

Svarta / vita adidas - joggingskor

Tack så mkt för allt! =)

jordgubbar



2 LITER JORDGUBBAR UPPKÄKADE, CHECK!

alá musssiikaa

ännu en grym playlist. som även får dig på topphumör, enjoy the music biatch!

minaälsklingar<3    <--- tryck här för att få upp musiken i spotify

()ÖL`?)ÌHJKÖAF:

JAG VILL BARA LÄGGA MIG NER OCH GRÅTA, BANKA UR ALLA  HJÄRNCELLER TILLS JAG DÖR OCH ALDRIG MER KAN ANDAS, BLINKA, RÖRA MIG FUCK THIS SHIT


BEEEEEEED

now im going to the bed, seya tomorrow! imorn blire också att va snygg me jenna penna här i stan jao, hör av er... om ni får tag i mig dock. ciao!

Musik

Här får ni mina TVÅ absolut bästa spellistor på spotify. Enjoy the music.

1. fesstaa   <--- tryck här för att komma till första spellistan

2. minababes<333333   <--- tryck här för att komma till andra spellistan


Nu

Gästerna har dragit, och kl 6 kommer de flera gäster. Men innan dem kommer så ska jag hinna med och gymma & duscha. Så nu drar jag ut till garaget och gymmar. ciao!


Firar Mamma!

Mamma fyller 37 år idag, så hennes dag firas med fikande & grillande + gäster. Inte mycket bloggning iaf, ciao

kvällen

kvällen spenderades ju somsagt i bresse me folket, fredrik benzeriane, emanuel, alice & träffade även på massa andra där.. skönt vare iaf! vettefan va jag ska skriva i bloggen längre??? menmen..KOM ME FÖRSLAG OM NI VILL ATT BLOGGEN SKA VA KVAR -.- ciao

jajajaj

DÅLIG UPPDATERING, MEN CAREÖGAT KOM LITE DÄR ALLTSÅ?!?!

Helgen har tillbringats med fanny mest, men vi har också tillbringat en del av den tiden med lanlampan, lundvallarna & marcus. Skoj!
Bilder från helgen.






För fler bilder kolla Matilda Rehn @ Facebook.


bresse

nu blire bresse för att ta ett kvällsdopp me folket här i enköping.
JUSTE, har ingen mobil. min är trasig =( men ni ser mig nog om de är någe! seya tonight.

huefw

nu bär det av till stan med fanny!

the cityyy

nu går vi till stan för att steka med en glass i handen! ciaaao

gaah

Hunnit vart på stan idag, och jag fick med mig denna sötsak hem.


Thanks!


lalal bilder & kort om dagarna

Tisdag:
Kom till Pappa på tisdags kvällen. Vi hade väl inte så mycket för oss, men vi gosade väldigt med dem tre små kattungarna dem nyss fått. Skit goa! Vi kollade även film & sedan gick vi och sov, vad jag minns.


Den sist födda kattungen..

Dem två andra kattungarna, LÅG och sov PÅ varandra.. haha!

Mamman Elliot, HAHA. De började med att hon döptes till Elliot när hon föddes för dem trodde det var en kille.. men sen började hon föda så då fick hon heta mrs Elliot. haha, skön story

Onsdag:
Onsdagen började med att vi käkade frulle och skyndade oss snabbt vidare till Gävle, Valbo Centrum. Sjukt stort var det ju?! större än enköping iaf.. HAHA. Vi köpte inredningssaker till pappas hus också fick jag även lite saker. När vi kom hem från Valbo, sköt vi även lite luftgevär. På kvällen blev även den sista födda kattungen överkörd på sina bakben av farmors bil. Så kattungen fick lov att avlivas.. hellre avlivar man den ist för att låta den lida tycker dock jag då. :/ Kvällen blev det även film igen sen slagg runt 2 - 3.
Tack för sakerna pappa! <3


Adidasväska - grön

Beachboll/Vollyboll - grön, gul, vit, silver, svart

Skytte resultatet av mig.. det DÖG.

Den avlivna kattungen.. =(

Torsdag:
Vaknade tidigt, käkade frulle, handlade matsäck, drog ut på sjön med fadern & fiskade. Skit skönt, tyvärr har jag inga bilder på någe förutom kattungarna och sakerna jag köpte.. TYVÄRR. glömde helt bort kameran :/
På kvällen käkade vi kräftor & baugetter. MUMS, säger jag bara. Sedan vart det slagg igen..

Fredag:
Hann vakna runt 10 tiden och sedan var det bara att packa allt ihop och dra mig hemåt.. Glad att jag fick komma och hälsa på ännu en gång. Blir väl att hälsa på snart igen, hoppas jag. Tack för dem här dagarna pappa & farmor.
När jag kom hem så mötte jag upp lanlampan och var med dem ett tag. Drog sedan hem vid sju, för att dem skulle tälta och jag orkade inte vara kvar.. så nu sitter jag bara här och chillar vavavvava! HUR SKÖNT......


SNYGGASTE BRUDEN SOM FINNS!!!!!






CIARA snyggaste bruden som finns, jag LOOOOOOOVAR. hon är ju perfa? hon har kroppen man vill ha, håret man vill ha, ansiktet man vill ha, fast brösten.. come on? liiiite mera vavavavava

HOME

im home. BILDER KOMMER IKV, DOCK VÄLDIGT NÅÅÅGRA
men kul har jag haft, sooom fan! berättar mera sen. nu bär det av till isak aka lanlampan.. hmmm-.-


Ciao bloggen

Nu bär det av till pappa som bor låååångt här ifrån. Ni får ha det så bra, för det ska jag ha iaf! btw, får se när jag kommer hem, bloggar möjligtvis då. Men förövrigt nås jag nog på luren mest om det inte blir samma lagg som sist jag va därrå.. menmen! BRB hörsss


<3


saknar dig min åsna, kom hem nu !!!!!

just nu..


...sitter jag och dricker tropicana juice samtidigt som jag dunkar Brolles sköna låtar. Har inte hunnit blogga idag pga, att jag har varit och solat & badat imorse sedan vart de handla lite & käka sen ut och träffa folk. Haft fullt upp helt enkelt. menmen, nu ska jag nog sova snart.. fortfarande hur mör/trött/lame som helst efter cupen i helgen =(
Have it nice guys!

Gatufestivalen igår

















För fler bilder kolla, Matilda Duschad Och Rehn @ Facebook

gaaaaah

herreeeeeee sorry för enromt dålig uppdatering, men jag har haft mina anledningar! globall cup, gatufesten/hamnfesten, värkkkk, soooooova, knappt hunnit med allt det såå? nu ska ni iaf få några bilder från igår när jag va på gatufesten med massa folk! just wait a bit

lalal

Dagen har vart bra, spelade två matcher idag på globallcup. förlust på båda matcherna, jääävla otur vi har på cuper alltså.. -.- men vi har fortf chans att gå vidare (y) ett STORT plus till det!

När jag kom hem så väntade dessa saker på mig..

1 coconut hand/nailcream
2 mascara - lash
1 coconut duschgel
1 Refreshing Body cream

Tack mormor & mamma!

loveee



kort om dagen.

Berättar kort om dagen today, hinner kanske inte blogga mkt direkt.. men ni ser väl helt enkelt det isf!
 
* Snart käka mat & fixa 
* Kl 18.00 samling vid westerlundska
* 19.00 / 19.30 invigning av globall cup 2010
* Hamnfesten / Gatufesten
* Hem / Sova

<
<3

fanta & roseee.....

vet inte om de är någon mening att blogga mera.. vet inte vad jag ska skriva om? GE FÖRSLAGGGG???????? annars lägger jag ner den inom kort.

Dags för att sova, ses imorn. ciao!


1 2 3 fanta och rose, 1 2 3 ge mig fanta och roseeeeee, vad gör vi, nu kör vi, vad gör vi, nu kör vi

New stuffs


blå/röd parfym -
rosa nagellack -
rosa parfym - sweet lady

Tack mamma!

RSS 2.0