Jossan

Imorse mötte jag upp ekis, och vi drog direkt hem till marcus. Senare bar det av till stan för att kolla lite. Efter att josefine köpt en halsduk så drog vi och mötte jennifer och sedan hem till ekis. Där kollade vi på Vi hade iallafall tur med vädret igen och käkade godis. Senare på kvällen blev det jag, green och jennifer som satt och tittade på skräckfilm hemma hos mig. Mys!
Runt klockan 10 mötte jag, marcus och vi drog hem till mig och kollade film. Riktigt mysigt, gillar den grabben alltså!
Känner att det varit mycket filmtittande idag också.. Men HUUUR skön dag som helst.
Imorgon:
På morgonen ska jag städa mitt rum & sen runt klockan 4, åker jag, marcus och några flera till Märsta för att kolla på bilar. Så vi får se när vi kommer hem, men inte mycket bloggande antar jag!
C I A O .
lite marabou skulle inte heller sitta helt fel just nu.. & varför ska alltid ALLTID min tunga vara med på bild?! -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0