2010 var året

Januari - Jag fyllde år, umgicks mycket med Yasmine. Vi hade myskvällar ungefär varje dag och jag var stolt brunett!
Februari - Början på att bli blondin igen, hade väl tröttnat somsagt. Började umgås mera med Josefine, vi hittade på massa skoj. Tog mycket kort och garvade satan.
Mars - Min katt Tiger dog, vi köpte två nya kattungar istället. Jag firade nyår med Petra, var på fotbollsläger & var med båda Josefine, Yasmine och Jennifer väldigt mycket.
April - Jag gick på tivoli här i Enköping med Josefine och Petra. Men vi drog till en lekpark istället och tog massvis med kort.  Hände inte så mycket den månaden förutom att det var väldigt kallt ute.
Maj - Började shoppa väldigt mycket. Utnyttjade även mitt presentkort som jag fick på Make Up Store och fick en vardagssminkning (som ni ser på bilden ovanför). Var även stamkund med Jennifer på donken. Vi hängde mycket med så kallade "Lanlampan". Blev lite festande i Gånsta. Träffade även Stephanie, en enormt rolig och trevlig prick de där alltså!
Värmen började komma.
Juni - Blev festande i Gånsta med Petra. Skolavslutning & middag med brudarna (på bilden). Skolavslutningskvällen spenderades med Lowa och Petra. Började även bada i Bresse i år. Jag och Jennifer drog ut dit och stekte varje dag. Midsommarn firades med familjen & familjen Hellqvist. Blev även många fotbollsmatcher.
Juli - Träffade nya polare "Mackin the crew". Umgicks väldigt mycket med Simp till en början. Men det slutade snabbt. Var på Gatufestivalen och såg Brolle, Anna Bergendahl & Jimmy Jansson live. awesome. Åkte ända bort till min Pappa i en vecka och fick mycket prylar, åkte ut på skön och bara chillade. Fanny och jag började även träffats otroligt mycket igen & vi hade hur kul som helst. Lukas flyttade till USA. Josefine och Jag festade hela natten. Jennifer och jag stekte fortfarande i Bresse. Åkte med Erik ut till Koffsan osv.
Resten av året kommer senare.
Hoppas ni blev nöjda! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0