ny kategori


* Skolan
jag är fan seriös nu, va hade vi varit utan skolan? vi hade inte ens vetat vad bokstäver va, vi hade inte kunnat siffror, vi hade inte ens kunnat räkna om de inte vore för skolan? vi hade varit apor vid de här fallet om vi inte hade haft skolan vid oss. Och vad hade vi blivit när vi var äldre? I-N-G-E-N-T-I-N-G, vi hade inte ens haft ett arbete, vi hade inte kunnat tjäna pengar, vi hade inte kunnat blivit rika om vi inte hade haft någon utbildning? ni får tycka som ni vill. men skolan är bra, även om jag själv hatar skolan sååå aa, jag har själv skolkat sjukt mkt förut och kanske gör de ibland nu med men jag försööööker sköta skolan oavsett vilket som.

* Galna hårfärger
starkt tummen upp till dem som vågar göra va dem vill me sitt utseende, dem som vågar sätta färg i sitt hår till något helt galet! ex, blå lila rosa röd osv..


* Ickerökare
vad finns mera att förklara?



* Dryga lärare
Lärare som tjatar på en HEEELA tiden och håller på och drygar? hur jobbigt som helst! låt eleverna få en chans förfan

* Stress
Nog det drygaste, ta det lugnt människor!

* Falska "vänner"
Sådana personer som man alltid trott är en bra vän men sen visar det sig att hon/han bara driver och sprider massa falska rykten om en själv hela tiden och egentligen bara utnyttjar en för att få mera status eller så..
Utnyttjar som kompis, inge annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0