mysteriskt

det här hände oss påvägen till donken och hem från donken:
påvägen till donken när jag och jennifer cyklar,
säger jag; Kolla den dära bilen kommer följa efter oss!!! ;O
också visar de sig att de bara var en gammal gubbe och tant så vi börjar asgarva. sen när vi väl är under tunneln så kommer den dära bilen och verkligen TUUUUUUTAR på oss och vi håller nästan på och ramlar me cyklarna och jennifer skriker hur mycket som helst osv.. hahahaha fy va rädda vi blev

sen när vi väl käkat klart på donken efter typ två timmar så är vi påväg ut till cyklarna som vi har låst. också stannar vi upp helt plötsligt och jennifer frågar mig vart din cykel är, till svar fick hon "jag vet inte" så vi trodde att min cykel var snodd.. men sen går jag bakom en stor gul konteiner och där står min cykel så fint så =) haha så sjukt egentligen

hahahahah så cp hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0