What if


"strand-outfiten" sköna plagg.

jag som var beredd för att vara först i vattnet eller? jo så vare!

ett till hopp? JOVISST

andra hoppet, haha fasiken så rädd jag är för att en haj, orm, krokodil ska komma under vattnet när jag badar.. men ändå så vågar jag bada?! HAHA

detta slutade med en varsin pastasallad ifrån wickmans hemma hos fia & ann-marie.

jag och fia gick på smultronjakt i deras trädgård =D ...

haha, jag va ju så smart och satte alla smultron på ett strå.. och åt sedan upp det! 
HAPPY =DD

..på vägen hem fick jag även två st naglack av mammsen! thanks =)

Nu blire snart träning, sedan träffa jennifer vad jag vet just nu (?) 
i have miss u bitch!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0