söndag = dött

enköping är verkligen dött.. come on, de är sommarlov och ändå så äre dött på en söndag.. då ba, woooooot aja. kvällen spenderades med en efterlängtad Yasmine. Vi gick till donken, kolla runt på stan sen hem och vet ni? på vägen hem när jag skjutsar bruden så börjar hela cykeln låta och hacka så de gick inte och trampa.. då hade kedjan typ fastnat på någe konstigt vis. jag satte mig självklart ner och började fixa, så kommer de fram en gubbe och frågar om han kunde hjälpa till. vi ba, visst. men de värsta var att han slutade lika snabbt HAHA. han ba, nej de går ju inte , den sitter ju fast stenhårt. ni får nog bära hem cykeln? vi ba, aah visst. så började vi gå en bit, sen satte jag mig ner och började fixa cykeln igen, de gick inte, den satt som BERGGGG, men efter säkert 10 min så är cykeln fixad (y) wieee. svarta händer de gillar vi! 

gaaaammmal pic brä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0