300 späääänn

tjänade 300 spänn på att följa med mamma & danne & åka bil idag. woho säger jag bara, kom nyss hem.
huuuur förkyld som helst fortf, och nu längtar jag bara efter att få dra imorn. vill slippa enköping dock & ska också bli huuuuur skönt som helst att spela fotboll igen. har missat två träningar pga min förkylning, får hoppas på att det blir bättre tills imorn så att jag får spela matcherna också. HAHA.
Antar att jag inte kommer kunna blogga på kanske.. 4 - 5 dagar nu, men jag tror att jag ska försöka fixa smsbloggning. SÅÅÅ. vi får se hur det blir, kika in på min blogg lite då & då så får ni ser hur det blir. hihi:D hörs nog imorn innan jag drar iaf och nu kände jag att detta blev ett jävligt långt inlägg meeeeeeeen. vihörs, ciao!!
Bild från Globall Cup 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0